Forum idee?

mei 2017 aangepast in Algemene Mazda zaken
<r><B><s></s>Hallo iedereen.<e></e></B><br/>
<I><s></s>(deze hoort bij Algemene Forum zaken, maar daar kan ik geen nieuw onderwerp plaatsen)<e></e></I><br/>
<br/>
<br/>
Ik ben (denk ik net als vele anderen) lid geworden van dit forum om meer te weten te komen over de Mazda RX8.<br/>
Zelf heb ik een goede ervaring op het volvo v70 forum, ben er zelf ook erg actief. Het zou in mijn ogen mooi zijn als dit forum net zo'n grote vraag en antwoord baak wordt voor alle Rex-eigenaren! Maar dat moet dan wel met zijn allen...<br/>
<br/>
Jullie/wij zijn een stuk actiever op facebook, maar dat is helaas niet op forum basis en er zijn nog zat mensen met een FB-alergie die wel graag aan fora's meedoen. En die mensen zijn ook een bron van kennis die we missen.<br/>
<br/>
<br/>
Diverse fora's even naast elkaar leggend, op zoek naar waarom sommige drukker bezocht worden dan andere;<br/>
Onderwerpen die het goed doen zijn vaak: <br/>
<br/>
<br/>
<br/>
<B><s></s>Puur voor leden:<e></e></B><br/>
- <U><s></s>Webdagboeken<e></e></U><br/>
____Waarbij leden pagina's maken en delen wat ze eraan hebben gedaan. Leuk voor je zelf en leerzaam voor anderen.<br/>
____Zorgt ook dat men regelmatiger terug WIL komen. <br/>
<br/>
<br/>
<B><s></s>Techniek:<e></e></B><br/>
<I><s></s>Diverse punten over technische punten (Voertuigspecifiek) <e></e></I> <br/>
- <U><s></s>Motorisch<e></e></U><br/>
____Topics over bijv.: Revisies, storingen, problemen en oplossingen<br/>
<br/>
- <U><s></s>Elektronisch<e></e></U><br/>
____Topics over bijv.: Software, Uitvallende onderdelen, en andere storingen<br/>
<br/>
- <U><s></s>Transmissie<e></e></U><br/>
____Verdeeld over Handgeschakeld en automatisch, diverse storingen<br/>
<br/>
- <U><s></s>Tuning<e></e></U><br/>
____Topics over Chiptuning, verhoogde OMP's etc., Uitlaten,<br/>
<br/>
<br/>
Er zal in het begin misschien wat tijd in gaan zitten, maar voornamelijk input vergen van de leden. Maar diezelfde leden krijgen daaruit een mooie bron aan informatie die later veel makkelijker te doorzoeken is als facebook. daar word immers alles maar op een pagina "gepleurt"<br/>
<br/>
Ben benieuwd wat jullie van dit idee vinden!</r>

Laat een reactie achter

Rich Text-bewerker Om de stijl van een alinea te bewerken druk je op Tab om naar het alineamenu te gaan. Hier kan je één stijl kiezen. Wanneer je niets kiest wordt de alinea standaard. Er verschijnt een in-line indelingsmenu wanneer je tekst selecteert. Druk op Tab om dat menu binnen te gaan. Sommige elementen, zoals rijke linkinsluitingen, afbeeldingen, laadindicatoren en foutmeldingen kunnen in de editor worden ingevoegd. U kunt er naar navigeren met behulp van de pijltoetsen in de editor en deze verwijderen met de delete- of backspace-toets.