Mazda RX8 revisie

juli 2017 aangepast in Motorisch
<t>Beste forumgenoten,<br/>
<br/>
Op dit moment beschik ik nog niet over een RX8. Maar ben er wel druk naar op zoek. Nu heb ik wat informatie op gedaan. En zie ik vrijwel iedereen zeggen dat bij 100.000 km de motor aan een revisie toe is. Alle rx8en die nu op marktplaats staan zijn "bijna" allemaal boven een ton en geen van alle heeft een revisie gehad. Betekent dit zodra ik de auto koop ik eigenlijk meteen om een revisie moet? Of zolang de auto al zijn beurten heeft gehad dit niet meteen nodig is?<br/>
<br/>
Mvg,<br/>
<br/>
Randy</t>

Reacties

Laat een reactie achter

Rich Text-bewerker Om de stijl van een alinea te bewerken druk je op Tab om naar het alineamenu te gaan. Hier kan je één stijl kiezen. Wanneer je niets kiest wordt de alinea standaard. Er verschijnt een in-line indelingsmenu wanneer je tekst selecteert. Druk op Tab om dat menu binnen te gaan. Sommige elementen, zoals rijke linkinsluitingen, afbeeldingen, laadindicatoren en foutmeldingen kunnen in de editor worden ingevoegd. U kunt er naar navigeren met behulp van de pijltoetsen in de editor en deze verwijderen met de delete- of backspace-toets.