een Certificaat van Overeenstemming (CVO)

17 januari aangepast in Gezocht
<r>Leve één Europa.....<br/>
Niet dusss. Voor het importeren van een Duitse RX8 , zijn naast de eigendoms papieren en eventueel de TùV keurings document, ook een Certificaat van Overeenstemming nodig....Bij Mazda nl stellen ze dat hoort de Duitse Mazda te verzorgen. Dus Mazda.de benaderd. Die hebben het in de groep gegooid.......pfff.<br/>
<br/>
Iemand hier die mij een kopie kan geven van een duitse CVO, heet daat COC geloof ik die ik kan gebruiken ??<br/>
<br/>
<I><s></s>Een COC is een officieël document van de leverende fabrikant en bevat alle technische gegevens van de typegoedkeuring van het voertuig. Een COC wordt ook wel CVO (Certificaat Van Overeenstemming) of 'EG Übereinstimmungsbescheinigung' genoemd. <e></e></I><br/>
<br/>
alvast hartelijk dank voor het helpen!</r>

Reacties

Laat een reactie achter

Rich Text-bewerker Om de stijl van een alinea te bewerken druk je op Tab om naar het alineamenu te gaan. Hier kan je één stijl kiezen. Wanneer je niets kiest wordt de alinea standaard. Er verschijnt een in-line indelingsmenu wanneer je tekst selecteert. Druk op Tab om dat menu binnen te gaan. Sommige elementen, zoals rijke linkinsluitingen, afbeeldingen, laadindicatoren en foutmeldingen kunnen in de editor worden ingevoegd. U kunt er naar navigeren met behulp van de pijltoetsen in de editor en deze verwijderen met de delete- of backspace-toets.